Tablón de anuncios comunidad de propietarios

En los tiempos que corren, cada dia resulta mas difícil notificar a los propietarios en algo tan simple como una junta.

Promotores con razones sociales fantasma, vecinos desahuciados que el banco aun no se ha adjudicado la propiedad, etc etc.

¿El tablón de anuncios de la comunidad tiene la misma validez que una notificación al domicilio del interesado?

Ya que como he comentado antes, aveces resulta imposible hacerlo por carta, carta certificada, email o en mano.

1 Respuesta

Respuesta

Efectivamente. Ante la imposibilidad notificar a los propietarios por la vía ordinaria, el tablón es válido como método de notificación.

La última modificación del Libro V del Código Civil Catalán (veo que Ud. es de Catalunya) establece en el artículo 553.21:

2. Les convocatòries, citacions i notificacions, llevat que els estatuts estableixin expressament una altra cosa, s’han de trametre, amb una antelació mínima de vuit dies naturals, a l’adreça comunicada pel propietari a la secretaria. La tramesa es pot fer per correu postal o electrònic, o per altres mitjans de comunicació, sempre que es garanteixi l’autenticitat de la comunicació i del seu contingut. Si el propietari no ha comunicat cap adreça, s’han de trametre a l’element privatiu del qual és titular. A més, l’anunci de la convocatòria s’ha de publicar amb la mateixa antelació al tauler d’anuncis de la comunitat o en un lloc visible habilitat a aquest efecte. El dit anunci produeix l’efecte de notificació efectiva quan la personal no ha reeixit.