Tribullus + Lipo6x? Da certo?

Tribullus NOW 1000Mg + Lipo6x NUTREX .... Da certo? Voy perder gordura e aumentar masa magra? Acuda-me.;

1 Respuesta

Respuesta

Nao falo portugués mais entendote un pouquiño, eu non recomendó iso que tomas, eu non son partidario de suplementos e merdas que te pode dañar o corpo, meu consello e queue desistas de toma eses productos, corpo eso hay 1, ten cuidado de el, a larga estés productos son dañinos, nao compensa o risco por gañar mais musculo

Siento no poder ser mais preciso, pero eu nao son partidario e non tomo suplementos de ningún tipo como falei antes

Un saudo