Diámetro de paquete de barras en función de diámetro y número

Egunon, buenos días,

Hay alguna fórmula que me diga el diámetro de un paquete de barras redondas, ¿en función del número de barras que forman el mismo y del diámetro de la misma?

Ejemplo: ¿Cuál es el diámetro del paquete cuando tengo 20 barras de diámetro 45mm?

1 Respuesta

Respuesta

Caiso gafis, ez dago, vaina baloia atera daitezke formula kontuan txandan eta biribilak arteko bereizketa hartzen da 1/3 Kopako arteko espazioa esatea izango litzateke biribiltzeko.

Diámetro del paquete 233 m.m.

Lo siento, pero no te entiendo nada en la respuesta.

Caiso gafis, ¿eres euskaldún?

Bai, euskalduna naz, baina ez dotsut ezebez ulertu erantzunean.

Kaiso gafis, gehitzen hodi gainazal bada gehitzen 1 / área horren ondoren 3 eta diametroa dute, diametroa emango dizu laguntza, erraza da behar duzun kalkulagailu programagarri formula están dut bada, eta hodi diametroa jarri eta hodi kopurua automatikoki hodi muntaia diametroa ematen.