Sobre pintura

Tengo el piso pintado con "picado", unas paredes sí y otras que debo hacer, ¿sacar el picado o no?, por favor, es urgentísimo, graciñas pola tua resposta e ata otro momento

1 Respuesta

Respuesta
Non sei se che entendin ben. ¿Quieres pintar toda-las paredes con acabado rugoso?. Se é así, non é necesario que quite-la pintura primero, se ista está ben adherida á parede. Límpaa primeiro, podes usar un cepillo forte ou metálico. Logo pinta con un rodillo de acabado picado tanto as paredes que para estaban así como as outras. Iso si, usa una pintura densa, que che aconsellen ben na tua tienda.
Se o que quieres é cambia-lo acabado e por as paredes lisas, teras que saca-la pintura, poli menos ata que quede plano. Pare elo, tes varias opciones. Rascar con una boa espátula (se tes un rascador eléctrico moito mellor), usar un decapante químico etc. O mellor é o primeiro. Os decapantes qimicos requieren una limpieza posteior moi forte. Incluso podes axudarte cun soprete ou una pistola de aire quente, para ablanda-la pintura.
Se a pregunta non era esa, prégoche vlvas a preguntarme, explicando de novo a tua consulta.