Carta Español- Rumano

¿Ke tal todo? Dentro de poco es el cumpleaños de mi novio y me gustaria ke me tradujeses lo siguiente para 1 carta:
Felicidades mi amor, en este dia tan especial, kiero desearte todo lo mejor, ya ke te lo mereces por acerme tan feliz y por ser como eres.
En cada rincón de mi corazón hay algo dedicado a ti por eso hoy uno de mis regalos es mi corazón por completo.
No se porque escribo esta carta. Creo que es mi forma mas sincera de decirte que te adoro con todo mi corazón.
Feliz cumpleaños mi cielo.

1 Respuesta

Respuesta
Felicitari, dragostea mea, in aceasta zi atat de speciala, iti urez tot ce e mai bun, tinand cont de faptul ca meriti asta pentru ca ma faci foarte fericita si pentru ca esti asa cum esti.
In fiecare coltisor din inima mea exista ceva dedicat tie si de aceea azi unul dintre cadourile mele pentru tine este inima mea cu totul pentru totdeauna.
Nu stiu de ce scriu scrisoarea asta. Cred ca e forma cea mai sinecra de a-ti spune ca te ador cu tot sufletul meu.
La multi ani, iubitul meu!
De nada...
Diana