Carta de amor

Buna ziua Cristhel, deseo que estés bien, ¿me harías el inmenso favor de traducirme esta carta?, gracias amiga.
     Hoy he soñado que estaba solo, comtemplando un bonito atardecer y el viento me trajo el perfume suave que desprende tu piel. Cerré los ojos e intenté imaginarte a mi lado, comtemplando como el rojo sol se ocultaba en el horizonte; abrazados y, en absoluto silencio, diciendote lo mucho que te amo y lo feliz que me encontraba de saberte a mi lado. Sentí, hasta tu piel rozar mi rostro, te sentí detrás de mí y oí el fuerte latir de tu corazón; dijiste mi nombre y al girar mi cara para mirar, no podía creerlo, estabas aquí, a mi lado, solo nos separaban unas gotas de aire, que en un segundo nos bebímos los dos para juntar nuestros labios, fundirnos en un abrazo y hacer que ese sueño que nos desvela se convirtiera en ralidad; y así fué se convirtió en realidad, en una realidad que murió cuando desperté de éste, mi sueño.
     Hola Princesa, como se encuentra hoy mi niña rumana, perdón había olvidado que ya eres una mujer, douazece si uni de ani, deseo que todo te valla muy bien y que pienses en mí la mitad de lo que yo pienso en tí, con eso me conformo, te iba a decir que pronto cumples uno más, pero la palabra "pronto" no entrará en nuestro vocabulario por algún tiempo; bueno que vamos a hacer...
     Hoy ya es "Joi" 24, y me tiemblan hasta las uñas de los pies solo con saber que "miercuri" 30, ((no, Freddy mercury, no; ya muriò hace tiempo)), si Dumneuzeule quiere, nos veremos y pasaremos un rato agradable, temblando pero agradable.
     Así que no me has escrito... Pués que sepas que hoy tenía pensado escribirte, y además en tu lengua, pero no lo haré hasta que reciba carta tuya. Por cierto lo de enfadarno durante un minuto cuando nos veamos, si te parece bien lo anulamos, no tuve una gran idea cuando te lo propuse, ya sabes que el Alzheimer me tiene loco del a cabeza... Pero loco por tu amor...
     Me he bajado otra película de Internet se titula Legaturi Vulnavicioase y trata sobre dos chicas que se aman, pero una traiciona a la otra con su propio hermano, o al menos eso es lo que yo entiendo; ya capto más palabras y frases como: Da, nu, te rog, frumoase, fiecare moment, patru zece y de mai mult, te iubesc, mor de dorul tau, i ti trimit un pupic dulce ca mierea( esto último no lo dicen en la película te lo digo yo...), tambien dicen: Paaa!
     Deseo que tu mama y demás familia se encuentren bien y cuando hables con ellos les das recuerdos mios. Lo que te dije hace tiempo sobre visitarte tu madre sigue en manos, lo dejo en tus piés... Uf! Este Alzheimer...
     Mi amor te hecho mucho de menos y cada día te necesito más junto á mí; eres mi única razón de vivir. Te amo y nunca te olvido.
     PDA: Espero que te gustase la foto de pisicul nostru, ahí tenía dos semanas y estaba para comerselo, cuando lo aplastó el camión no quedó muy favorecido en las fotos que le sacó la Policía Científica.
     Recuerdos a "Cara de Pillina" y un dulce beso para tí mi amor. Paaaaa!

1 respuesta

Respuesta
"Azi am visat ca eram singur, contemplind un frumos asfintit si vintul imi aducea parfumul suav al pielii tale. Am inchis ochii si am incercat sa mi te imaginez linga mine, in timp ce soarele se ascundea dupa linia orizontului, imbratisati si, in absoluta tacere, spunindu-ti cit de mult te iubesc si cit de fericit eram stiindu-te aproape. Am simtit pina si pielea ta atingindu-mi fata, te-am simtit in spatele meu si am auzit bataile puternice ale inimii tale; ai rostit numele meu si, intorcindu-ma pentru a privi, nu-mi venea sa cred, erai aici, linga mine, ne desparteau doar citeva picaturi de aer ce in citeva secunde am baut amindoi pentru a ne putea uni buzele, a ne topi intr-o imbratisare si a face ca acest vis sa se transforme in realitate; si asa fu, s-a transformat in realitate, o realitate ce a murit cind m-am trezit din vis.
Buna, Printesa, cum este astazi fetita mea románca, pardon, uitasem ca esti deja o femeie, 21 de ani, doresc sa iti fie bine si sa te gindesti la mine jumatate din ce ma gindesc eu la tine, cu atit ma conformez, era sa iti spun ca in curind implinesti inca un an, dar cuvintul "curínd" nu intra in vocabularul nostru pentru un timp, ce putem face...
Azi este joi 24 si imi tremura pina si unghiile de la picioare doar gindindu-ma ca miercuri 30, ( nu Freddy Mercury, nu; asta a murit de mult) daca Dumnezeu vrea, ne vom vedea si vom petrece o bucata de timp agradabil impreuna, tremurind, dar agradabil.
Deci nu mi-ai scris..., pai sa stii ca azi aveam de gind sa iti scriu, si mai mult, sa iti scriu in romaneste, dar nu o sa o fac pina nu primesc scrisoarea ta. Apropo, ideea de a ne comporta ca si cum am fi suparati, timp de un minut cind o sa ne vedem, daca si tu vrei, se anuleaza, nu a fost o idee prea buna cind ti-am propus-o, stii ca boala asta, Alzheimer ma innebuneste..., nebun de amor...
Am coborit alt film din internet, se numeste "Legaturi Bolnavicioase", e vorba despre doua fete care se iubesc, dar una o inseala pe cealalta cu fratele ei, cel putin asta e ceea ce eu am inteles; am inceput sa inteleg mai multe cuvinte si propozitii : "da", " nu ", "te rog", "frumoase", "fiecare moment", "patru", " zece", "mai mult", "te iubesc", "mor de dorul tau", " iti trimit un pupic dulce ca mierea"- asta nu o zice in film, ti-o spun eu, de asemenea zice "pa"
Doresc ca mama ta si ceilalti din familie sa fie bine si cind vorbesti cu ei trimitele salutari din partea mea. Ceea ce ti-am spus acum ceva timp ca o voi vizita, ramine in picioare.
Dragostea mea, imi este foarte dor de tine cu in fiecare zi am si mai multa nevoie de tine linga mine; esti singurul motiv pentru care traiesc. Te iubesc si nu te uit nici un moment.
P.S. Sper ca ti-a placut fotografia pisicului nostru, acolo avea 2 saptamini si era ca iti venea sa il maninci, cind l-a calcat camionul nu a iesit bine in fotografia ce au scos-o cei de la Policía Científica.
Salutari pentru "Cara de Pillina" si un sarut dulce pentru tine, iubirea mea. Paa!
Podrá nublarse el sol eternamente
podrá secarse en un instante el mar;
podrá romperse el eje de la Tierra
como un debil cristal;
¡Todo sucederá!,
podrá la muerte
cubrirme con su negro crespón;
pero jamás en mí, podrá apagarse
la llama de tu amor ("amistad").
     Con mucho cariño para Crishel. Multumesc