Rumano -Español ..Por favor

""Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! Stii prea bine ca tu esti viata mea, ca te voi iubi mereu. Tu esti totul pentru mine! Cand vei suferi, voi suferi si eu!
Te vises noaptea, te doresc! Deabia astept sa ne reintalnim pentru, ca sa te pot strange in brate, sa te sarut, sa te ating, sa te simt aproape si sa-ti spun cat de mult te iubesc. Nu ma intereseaza de altcineva decat de tine pentru ca tu esti ingerul meu pazitor. Si sper sa fi toata viata de acum inainte.
As face orice pentru tine. Eu traiesc odata cu tine, esti o parte din mine. Te simt inauntrul meu, infiltrat in toate gandurile mele... Imi pare bine ca ai intrat in sufletul meu...
Mi-e frica sa traiesc fara tine, tu esti tot ce am mai scump pe lume. Mor de dorul tau... As vrea cand ma trezesc sa fi langa mine ca sa-ti pot spune "BUNA DIMINEATA, IUBIRE!"
M-Ai facut cea mai fericita fata din aceasta lume. Nu am mai fost niciodata asa de fericita din cauza unei fete, asa ca floarea mea. Dar tu esti speciala, meriti tot ce e mai bun din lumea asta. Fara tine nu exista pamant... Fara tine nu exista apa... Fara tine nu exista NIMIC pentru mine ... Esti cel mai pretios lucru din viata mea ... Ca cel mai pretios diamant din lume si cel care il are daca il pierde plange sau moare ca l-a avut si l-a pierdut... Asa esti tu pentru mine fara tine viata mea numai are sens... Sunt ca o lumanare ce tot arde dar cand esti langa mine nu ma mai sting si cand vei pleca ma voi stange..."""

1 respuesta

Respuesta
" Te quiero! Te quiero! Te quiero! Sabes muy bien que tu eres mi vida, que siempre te amare. Tu eres todo para mi! Tu sufrimiento sera el mio. Sueno contigo por la noche, te deseo! Espero volver a verte para poder abrazarte, besarte, tocarte, sentirte cerca y decirte lo mucho que te quiero. No me interesa nadie mas que tu, porque tu eres mi angel y quiero que lo seas toda la vida.
Por ti haria cualquier cosa, eres parte de mi. Te siento muy adentro, infiltrado en todos mis pensamientos... me alegro que has entrado en mi vida...
Tengo miedo vivir sin ti, eres todo lo que tengo en este mundo. Te echo tanto de menos... Como me gustaria, al despertar, encontrarte a mi lado para que te pueda decir "buenos dias, mi amor!"
Me has hecho la chica mas feliz en este mundo. Nunca me he sentido tan feliz por una chica, asi como mi flor. Pero tu eres especial, te mereces lo mejor en este mundo. Sin ti no existe tierra, sin ti no existe agua, sin ti no existe NADA para mi... Eres lo mas precioso en mi vida, como el diamante mas precioso del mundo, el que lo tiene si lo pierde llora o se muere por haberlo tenido y luego perdido, asi eres tu para mi, sin ti mi vida no tiene sentido. Soy como una vela que no se apaga mientras estas a mi lado, cuando te iras me apagare..."