Carta de amor a Printesa.

Buna Cristhel, dosresc so fi bine. ¿Serías tan amable de traducir esta extensa carta para mi princesa encantada?, Multumesc.
     Buna iubita mea!, cum te simt Printesa, deseo que muy bien tanto de salud como de ánimos. Yo estoy bien y pienso muchísimo en tí, ¿qué raro, no?, pienso tanto en tí que me parece estar contigo en todo momento, rodeas todo mi ser envoviendome en tu recuerdo que no puedo apartar ni un solo instante de mi mente.
     Viata mea, si supieras cuanto amor me inspiras, cuanto cariño y cuanta dulzura... Por supuesto... Cuanta pasión y deseos hacía tí. Cada día me despierto viendo la luz de tu mirada, durante mis solitarios días no dejo de pensar en tí ni un solo momento ( algunas veces alguien me está hablando y al rato de hacerlo me doy cuenta de que no he oído nada y pienso: ¡Dumneuzeule, pero que mal educado soy, ¿qué me estaba contando éste?); Y cada noche antes de dormir miro tus fotografías y te digo cosas bonitas con mi pensamiento y te doy ánimos, luego cierro los ojos para verte en mi imaginación y hacer juntos cosas bonitas y agradables... Y... Eso bonitas... Sí... Eestoooo!, ¿Sabes cómo quedó el Real Madrid contra el Sevilla...?
     Dragostea mea, ayer hablé contigo y me gustó mucho, aunque no se oía muy bien, pero me gustó oir tu bonita voz y me alegraste el día, como siempre haces; pero tambien se me quedó grabado algo cuando te pregunté por tu madre y demás familia solo me dijiste:¡ Bueno, bien!, ¿Les ocurre algo?, si quieres me lo puedes contar para desahogarte un poco. No pienses que contandomelo me vas a hacer mal y si te puedo ayudar en algo, por favor, dímelo. Tu no puedes hacerme ningún mal por que te amo más que a mí propia vida y esa vida me la das tú.
     Domnisoara mea, hoy hace un bonito día de primovara, temperatura este buna y el sol calienta; imagina por un momento que estamos en la plaja tumbados en la arena, respirando el frescor de la brisa del mar y bronceandonos cojidos de la mano y recordando solo los momentos buenos que hemos vividos, pocos pero muy buenos, y entonces nos riremos del pasado. ¡Huuummm! Que bueno... Yo te diría:"mi amor quieres un helado?" y tú diría:" no, gracias cariño, traeme cuatro por favor".
     Princesa quisiera ver con mis propios ojos que te encuentras igual de ánimada y graciosa que en tu carta del 14 martie, me hiciste reír mucho, veo que tienes un gran sentido del humor. En tu carta dices que soy muy romántico, pero no es así, solo escribo lo que tu corazón me hace sentir y lo que veo en tu belleza personal. Me alegra saber que te gustaron las poesías que te mandé, no son mías todas. Me gustaría verte hacer en el suelo eso que me cuentas...; ahora entiendo por que estás siempre resfriada...
     Iubita mea, sé que no tengo la menor idea de lo que tiene que ser estar en tu lugar y además con los problemas que tiene tu familia. Tampoco puedo conocer lo aburrido de ese lugar y tambien que estemos separados y tan lejos el uno del otro. Te prometo que intento imaginarme todo esto pero sé que debe ser mucho peor de lo que mi imaginación llega a alcanzar. Siento mucho todo lo que estás sufriendo pero sabes que puedes contar con mi apoyo en todo lo que esté en mis manos; por supuesto que puedes contar con mi amor, creo que te lo he demostrado al menos un poquito, como me dijiste al telefono:"... Para siempre, siempre... Siempre..."
     Colega, ¿has vuelto a soñar ese maravilloso sueño en el que yo canto?... Espero que no y que no te hagas ilusiones de que se te va a cumplir; yo sí puedo imaginarme esto: "los dos como me dijiste, ojos cerrados; yo cantando y tú partiendote de la risa por dentro y aguantando para que yo no te oíga...", ja, ja, ja, a mi no me pillas coleguita... Lo que me dices de tus ojos vueltos hacía atrás si mi gusta más... Ya ves...
     Lo del hechizo es cosa de hechiceros, aunque creo que te dije algunos ingredientes como las plumas de gallina viuda, etc..., y te agradezco que me veas como a Angelina Jolie, es un detalle por tu parte, nunca me había dicho algo así... Tan... No sé...
    Mi amor sabes que no me gusta el whiskie, solo el Ron, fué nuestro gato quien lo bebió por eso lo atropelló el camión; lo despegué con una pala de la carretera y lo enterré. Y tú tienes parte de culpa por dejar la botella abierta después de usarla... Para preparar el solomillo... Para el solomillo mi amor...
     Me hiciste reir mucho cuando leí: "Nuestra familia es hermosísima y nuestro dulce hogar sigue como siempre: peleas, gritos, llantos...,. Me salieron hasta lágrimas de la risa...
     Te tengo que querer hasta después de la muerte, que muerto tambien se quiere, yo te quiero con el alma, que el alma nunca muere.
     Por una mirada un mundo, por una sonrisa un cielo, por un beso...¡ Yo no sé que te daría por un beso...!
     El amor verdadero no tiene final feliz. El amor verdadero no tiene final...
     Bueno mi amor me despido por que me imagino que debes estar muy cansado hoy por todo lo que hicimos anoche en mis sueños...

1 respuesta

Respuesta
"Buna, iubita mea, cum te simti Printesa? Sper ca bine din toate punctele de vedere. Eu sint bine si ma gindesc foarte mult la tine, ce ciudat, nu? ma gindesc atit de mult ca mi se pare ca sint cu tine in fiecare moment, ma inconjoara amintirea ta ce nu pot scoate nici macar pentru un moment din minte.
Viata mea, daca ai sti cita dragosteimi inspiri..., bineinteles, pasiune si dorinta. In fiecare zi ma trezesc vazind lumina privirii tale, de-a lungul singuraticelor mele zile ma gindesc numai la tine ( citeodata cineva imi vorbeste si, dupa un timp, imi dau seama ca nu am auzit nimic si gindesc "Dumnezeule, ce needucat sint! ce imi povestste asta?) si in fiecare noapte, inainte de a adormi, privesc pozele tale si iti trimit ginduri frumoase cu gindul meu si te imbarbatez, apoi inchid ochii ca sa te pot vedea si imi imaginez ca facem lucruri frumoase si agradabile... si... agradabile! Stii ce a facut Real Madrid cu Sevilla?
Dragostea mea, ieri am vorbit cu tine si mi-a placut mult, chiar daca nu se auzea prea bine, dar mi-a placut sa aud vocea ta frumoasa, mi-ai inveselit ziua, cum mereu faci. In schimb, mi-a ramas inregistrat ceva, cind te-am intrebat de mama ta si ceilalti din familie tu ai spus doar "bine". ¿Li s-a intimplat ceva? Daca vrei, poti sa imi povestesti ca sa te descarci; nu gindi ca daca imi povestesti o sa imi faci rau, daca pot sa te ajut cu ceva, te rog, spune-mi. Tu nu poti sa imi faci rau pentru ca te iubesc mai mult decit propria-mi viata si viata asta mi-o dai tu.
Domnisoara mea, astazi e o zi frumoasa de primavara, cu temperatura buna si soarele incalzeste; imagineaza-ti pentru un moment ca sintem pe plaja, intinsi, respirind racoarea brizei de mare, bronzindu-ne tinindu-ne de mina si amintindu-ne de frumoasele momente ce am trait impreuna, putine, dar frumoase, si ridem de trecut. Hmm, ce bine... eu ti-as spune "iubirea mea, vrei o inghetata?" si tu " Nu, multumesc, adu-mi patru, te rog!"
Printesa, as vrea sa vad cu ochii mei ca esti la fel de plina de viata si gratioasa ca in scrisoarea ta din 14 martie, m-ai facut sa rid mult, vad ca ai un simt al umorului deosebit. In scrisoarea ta spui ca sint un romantic, dar nu e asa, eu doar scriu ceea ce inima mea simte si ceea ce vad in frumusetea ta. Ma bucura sa aflu ca ti-au placut poeziile care ti le-am trimis, nu sint toate ale mele. Mi-ar place sa te vad pe jos facind ceea ce imi povestesti... acum inteleg de ce mai tot timpul esti racita...
Iubita mea, stiu ca nu am nici cea mai mica idee de ceea ce inseamna sa traiesti acolo si, mai ales, cu problemele pe care le are familia ta. De asemenea nu imi pot da seama cit poate fi de plictisitor, mai ales ca sintem separati si atit de departe unul de celalalt. Iti promit ca incerc sa imi imaginez, dar stiu ca trebuie sa fie mult mai rau decit imaginatia mea poate ajunge. Imi pare foarte rau pentru tot ceea ce trebuie sa suferi, dar stii ca poti conta cu ajutorul meu si tot ceea ce imi sta la indemina, si bineinteles cu dragostea mea, cred ca ti-am demonstrat asta macar putin, cum mi-ai spus la telefon "... pentru totdeauna, pentru totdeauna... totdeauna..."
¿Ai mai visat acel minunat vis in care eu cint?... sper ca nu si ca nu iti faci iluzii ca se va implini, eu da, pot sa imi imaginez ceea ce tu mi-ai spus: "amindoi, ochi inchisi, eu cintind si tu abtinindu-te sa nu rizi ca sa nu te aud eu..." jajaja, nu ma prinzi, draguta! Ceea ce imi spui de ochi dati pe spate, daca imi place mai mult... cum sa nu...
Despre vraja, asta e treaba de vrajitori, desi cred ca ti-am spus citeva ingrediente cum ar fi pene de gaina vaduva, etc... si iti multumesc ca ma vezi ca pe Angelina Jolie, e un detaliu din partea ta, niciodata nu mi-au zis ceva asa atit de... nu stiu...
Dragostea mea, stii ca nu imi place whiski-ul, doar Ron-ul, a fost pisica noastra cea care l-a baut si din cauza asta l-a calcat camionul, l-am luat cu o lopata si l-am ingropat. Si tu ai partea ta de vina pentru ca ai lasta sticla deschisa dupa ce ai folosit-o... ca sa pregatesti muschiul..., pentru muschi, iubire...
M-Ai facut sa rid mult cind am citit "familia noastra e foarte frumoasa si in dulcea noastra casa, ca intotdeauna: certuri, tipete, plinsete..." Mi-au dat lacrimile de ris...
Te voi iubi pina si dupa moarte, caci mort, de asemenea iubesti, eu te iubesc cu sufletul, si sufletul niciodata moare.
Pentru o privire, o lume, pentru un suris, cerul, pentru un sarut... nu stiu ce nu as da pentru un sarut...!
Dragostea adevarata nu are un final fericit, dragostea adevarata nu are final...
Iubirea mea, ma despart de tine pentru ca imi imaginez ca trebuie sa fii tare obosita azi dupa tot ce am facut azi-noapte in visele mele..."
No me lo puedo creer, apuesto a que tienes un equipo de al menos douazece duendecillos que te ayudan a traducir con tanta velocidad. Eres buenísima y no sabes cuanto me ayudas a mí y a mi Printesa. Multumesc foarte foarte mult. Pe curond. Gracias