De tradus in Ro

Va rog sa-mi traduceti in Ro.Nu inteleg urmatoarele fraze cu 'Lo,Los,Las'
"No sé si se los podemos traer a él.
No las podemos tener porque no se las cogimos a ella.
Se lo fuimos a buscar a ustedes, pero no se lo buscamos a ellos.
Ellas se lo dijeron y se lo contaron frase a frase.
A mí no me importa ir a trabajar todos los días a la ciudad, pero creo que a ellos y a
ellas sí les importa. Eso me dijeron, que preferían vivir en la ciudad, yo les dije que
prefería vivir en el campo.La verdad es que creo lo que me dijeron, pero veo algunas
contradicciones, por ejemplo, les gusta la montaña, les gusta pasear y les gusta la
tranquilidad.Ellos lo tienen claro, no les insistas en venir a vivir al campo.
No lo pudimos coger, lo vimos,lo tuvimos muy cerca de las manos, pero no fue posible.
Ya lo vimos en otra ocasiones y tampoco lo pudimos coger.No sé si algún día lo
volveremos a ver, si es así, lo intentamos otra vez.
Este paquete se lo quiero mandar por correo.Espero que lo reciba antes de su
cumpleaños, porque se lo compré especialmente para esta fecha. Lo busqué durante
unos días y, finalmente, lo encontré.No dudé en comprárselo, sé que lo quería tener."
Multumesc anticipat!

1 Respuesta

Respuesta
" Nu stiu daca le putem aduce lui"
"Nu le putem avea pentru ca nu le-am luat de la ea"
"Am fost sa cautam pentru dumneavoastra, dar nu si pentru ei"
"Ele i-au spus si i-au povestit fraza cu fraza"
"Pe mine nu ma deranjeaza sa merg sa lucrez toate zilele in oras, dar cred ca pe ei si pe ele, da, íi deranjeaza. Asta mi-au spus, ca ar prefera sa traiasca in oras, eu le-am spus ca as prefera sa traiesc la tara. Adevarul e ca eu cred ceea ce mi-au spus, dar vad citeva contradictii, spre exemplu, le place muntele, le place sa se plimbe si le place linistea. Ei au lucrurile clare, nu insista sa vina sa traiasca la tara."
" Nu am putut sa-l luam, l-am vazut, l-am avut foarte aproape de míinile noastre, dar ne-a fost imposibil. L-am vazut si in alte ocazii, dar de asemenea nu l-am putut lua. Nu stiu daca intr-o zi o sa íl revedem, daca e asa, incercam din nou."
"Acest pachet vreau sa i-l trimit prin posta. Sper sa il primeasca ínainte de ziua lui de nastere, pentru ca l-am cumparat special pentru aceasta data. L-am cautat citeva zile si, in sfirsit, l-am gasit. Nu m-am indoit daca sa i-l cumpar sau nu, stiu ca vroia sa il aiba."