Traducir leyenda de español a rumano

Cuenta la leyenda que, cuando un angel llora por primera vez lagrimas de sangre, su llanto es por amor... Un amor doloroso. Cuando ésto ocurre, su alma se oscurece y solo la luz puede devolverle sus lagrimas cristalinas. La busqueda de la luz es tormentosa, sus alas se cierran al cielo negandose a volar de nuevo y las lagrimas de sangre derramadas dejan su corazon sin vida. Convirtiendose en un Angel negro. Una vez la vida puso en mi camino a un Angel negro, y lo vi llorar, y mi dolor se fué con él a escondidas. Y escuché su pensamiento: pensamiento, no corras tanto que no te puedo alcanzar. Y sentí su sentimiento: sentimiento, ¿cómo arrancarte de mi alma?. Y hoy estoy dispuesta a compartir su pensamiento y su sentimiento pero contigo, mi Angel negro... Pensé, sentí... Y lloré su dolor. Mi alma no encontraba su luz, y lo que es peor, no sabía como quitarle las cadenas de unos brazos que no lo dejaban moverse. "fuego en el cielo", y escuché su pensamiento: "arde el dolor, mi espíritu, mi Amor y mi luz". Grité al cielo, rogando un pensamiento. Y el cielo me contestó: "hazle sentir", "vendita tu presencia", "bendita la luz de tu mirada desde el alma", "bendito el Amor que llevas dentro". Y mi Angel negro me miró. Sus ojos estaban oscuros, sin vida, y un grito ahogado por el silencio luchaba por salir de su alma cerrada. LLévame hasta tu corazon le dije. Y mi Angel no habló, simplemente me hizo sentir su presencia. En lo mas profundo de su ser, escondido estaba su corazon, e hice lo que el cielo me aconsejó. Mi corazon le habló al suyo. "Bendita tu presencia". Y mi Angel lloró sus lagrimas de sangre, dejando paso al fuego purificador. Ardió su dolor y resurgió la luz. Su alma volvia a estar sin tallar, "limpia". Y sus ojos se vieron brillar, "bendita la luz de tu mirada desde el alma". Y empezó a desplegar sus alas escondidas. "Bendito el amor que llebas dentro". Y mi Angel negro volvia a ser quien éra, un Angel de luz. Ahora mi Angel tiene lagrimas limpias y las lágrimas de sangre reforzaron sus alas..."vuela", el cielo esta contigo. Y la leyenda termina... Todo el mundo es un Angel, a veces negro, otras de luz. Dichoso-a aquel que encuentre un Angel negro en su camino, de él se aprende el Amor mas puro, porque un Angel de luz siempre da Amor, pero un Angel oscuro convierte su dolor en luz, amor y comprension. Nunca se debe olvidar el dolor... Hace mas fuerte al Amor.

1 Respuesta

Respuesta
Legenda spune, ca atunci cand un inger plange pentru prima data lacrimi de sange, plansul sau este de dragoste.. o dragoste dureroasa. Cand se intampla asta, sufletul sau se inegreste si doar lumina ii poate reda lacrimile lui cristaline. Cautarea luminii este furtunoasa, aripile sale se inchid in cer refuzand sa zboare iarasi si lacrimile de sange varsate lasa inima sa fara viata, transformanduse intr-un Inger Negru. Odata, viata mi-a scos in cale un Inger Negru si l-am vazut plangand iar durerea mea a plecat cu el pe ascuns. Si am ascultat gandul lui:gandul nu alerga atat ca nu te pot prinde. Si am simtit sentimentul lui:sentimentul, ¿cum sa te scot din suflet? Si astazi sunt dispusa sa impart gandul lui si sentimentul lui dar cu tine, Ingerul meu negru... Am gandit, am simtit si plans durerea lui. Sufletul meu nu-si gasea lumina, mai rau, nu stia cum sa-si scoata lanturile unor brate ce nu-l lasau sa se miste,"foc in cer"si am ascultat gandul sau"arde durerea, spiritul meu, Dragostea si lumina mea.Am strigat cerului, rugand un gand si cerul mi-a raspuns"fa-l sa simta""binecuvantata fie prezenta ta","binecuvantata lumina privirii tale din suflet,"binecuvantata dragostea ce o porti in tine". Si Ingerul meu negru m-a privit, ochii sai erau intunecati, fara viata si un strigat inabusit de liniste lupta sa iasa din sufletul sau inchis. Du-ma pana in inima ta, i-am spus si Ingerul meu nu a vorbit ci pur si simplu m-a facut sa-i simt prezenta. In adancul lui era ascunsa inima si am facut ceea ce cerul m-a sfatuit. Inima mea a vorbit inimii lui"binecuvantata prezenta ta" si Ingerul meu planse cu lacrimi de sange, lasand loc focului purificator., arzandu-i durerea si redandu-i lumina. Sufletul sau reancepea sa nu mai fie daramat, curata, si ochii sai s-au vazut stalucind,"binecuvantata lumina privirii din suflet"si a inceput sa-si desfaca aripile ascunse"binecuvantata dragostea din tine"si Ingerul meu negru a redevenit cine era, un Inger al luminii. Acum Ingerul meu are lacrimi curate si lacrimile de sange au intarit aripile sale."zboara"cerul e cu tine si legenda se termina. Toata lumea este un Inger, cateadata negru, altadata de luminosi. Norocos cel ce intalneste in drumul sau un inger negru, de la el se invata Dragostea cea mai pura pentru ca un Inger luminos intotdeauna da dragoste, dar un Inger intunecat transforma durerea in lumina, dragoste si intelegere. Niciodata nu trebuie uitata durerea, face dragostea mai puternica... Eterne multumiri. Ingerul stiind de ce