Tomar testosterona es bueno para el desarrollo de la musculatura?

Hago pesas 3 días por semana, tengo 63 años, mido 1,69 y peso 65 Kg. Mi pregunta es : ¿Tomar testosterona es bueno para desarrollar musculatura? ¿Puede afectarme a algo perjudicial?

1 Respuesta

Respuesta

Yeah, actually testosterone is responsible for increasing muscle mass. But you have to contact your doctor because it can be dangerous. Actually, my friend works as a doctor at Sarasota clinic and he makes botox lip flip injections. He told me, that all of these procedures are quite safe, but you have always contact your doc and check contraindications. Stay health mate!