Porfa traducir urgente en rumano,mil gracias

Aunque no lo creas tengo muchas ganas de verte,aunque me cueste entender a mi corazon y me confundan mis sentimientos bien es cierto que te echo muchisimo de menos y son muchas las cosas que me hacen tenerte en mis pensamientos.

1 respuesta

Respuesta
" Chiar daca nu ma crezi, îmi doresc foarte mult sa te vad, chiar daca nu pot sa înteleg inima mea si sentimentele îmi sânt confuze, este adevarat, îmi este foarte dor de tine si sânt multe lucrurile care ma fac sa te am prezenta în gândurile mele."