Egun on

Aupa zu,
zera, badaukat galdera bat zuretzat, lagundu mesedez.
Esaldi hau zuzena al da?
"Gainerakoek, inurritegi bateko lanez gainezka dabilen langilea ziruditen, estresak jota leku batetik bestera norabide finko barik joaten zirenak."

1 respuesta

Respuesta
<%=Texto%>Epa!
Barkatu atzerapena, baino oporrak, badakizu...
Egokia iruditzen zait esaldia, baino esatekotan, bi zalantza agertuko nizuke... inurritegi baten ala bateko jartzekotan, naiz eta biak balio, beharbada laburrena, hau da errazena, ipiniko nuke nik. Bestalde "gainerakoek,(...) joaten zirenak" ez zait aproposa iruditzen.
Agur bero bat eta ondo segi!