Contador

Hola
Me puede decir como hacer un contador para situarlo en mi página y saber cuantas visitas recibo
Gracias.
chao.

1 Respuesta

Respuesta
Aqui va un contador que baje de internet que esta muy bueno.
<?
$cfile = "counter-data.inc";
$localip = "127.0.0.1";
$serverip = "127.0.0.1";
# Enter information on the next line, but only after you read the "c-readme.txt" file.
$browser_id = "";
if (file_exists ($cfile)) {
$fp = fopen ($cfile,"r+");
$data = fgets ($fp,25);
$ip = chop (substr($data,0,15));
$count = substr($data,15);
# Unremark the second "if" statement and remark the first one if your site is on a hosted
# server and you have a dynamic IP, but only after you read the "c-readme.txt" file.
if ($REMOTE_ADDR == $localip or $REMOTE_ADDR == $serverip)
# if ($REMOTE_ADDR == substr_count($HTTP_USER_AGENT,$browser_id) > 0)
$np = $ip;
else
$np = $REMOTE_ADDR;
if ($np != $ip)
$count += 1;
rewind ($fp);
fputs ($fp,substr($np." ",0,15).$count);
fclose ($fp);
echo $count;
}
else {
$fp = fopen($cfile,"w");
$np = $REMOTE_ADDR;
$count = "1";
fputs ($fp,substr($np." ",0,15).$count);
fclose ($fp);
echo $count;
}
?>