Un saludo amigo

ES (Security)
S: SSL updates or SHA-encoded password, M: password is MD5-encoded, otherwise either basic authentication or none.
* (custom domain)
These services support updates of your own domain name.
$ (monthly fees)
Some fees (either one time, monthly or yearly) are charged for some or all the features.

1 Respuesta

Respuesta
No comprendo ese escript, me refiero a que tipo de archivo lo contienes y con que fin, si es un script que ya está trabajado, no hay modo de ayudarte, es difícil e imposible adecuarnos a la programación de alguien más.