Hola me puedes traduccir este texto corto al ingles

Quiero que me hagas el favor de traducirme este texto al ingles.
Hola quiero que sepas que me gustaría que fuéramos amigos. Mi nombre es Felipe vivo en México es un lugar lleno de mucha naturaleza, cultura e historia. Yo me dedico a estudiar en estos momentos estoy en la preparatoria (High School) allí me va muy bien, también me gusta ver telenovelas, escribir historias y grabar películas con mis compañeros de clase. Espero que me envíes un e-mail donde hables más de tus gustos y de tu país.

3 respuestas

Respuesta
Hi, I want you to know I'd like us to be friends. My name is Felipe. I live in Mexico, which is a place full of nature, culture and history. In this moment I'm studying at the prep (High School). I'm doing fine there. I also like watching soap operas, writing stories and recording films with my classmates. I hope that you send an e-mail telling me about your likes and about your country.
Respuesta

This is really helpfull for new users here. Videos should be posted in order to tell the benefit of such sites red ball and bouncing balls

Respuesta

an awesome article! Thanks for your sharing smash karts