Aval

Hola, soy de andorra y cuando me llega mercadería de españa tienen que pasar por la duana, ¿la qué nos cobran un 4% del importe de la mercadería cual seria el asiento que tendría que hacer? ¿Y la aduana nos hace presentar un aval bancario cada mes por un importe de 600? Como contabilizo este aval. Gracias es bastante urgente

1 respuesta

Respuesta
La taxa que et cobren en la duana hauria de ser considerada com "Altres tributs" i ser comptabilitzada en el compte 631., el seient seria:
631.
A 57.
L'aval bancari es pot considerar com una provisió per a responsabilitats, per la qual cosa el seu seient seria el següent:
695.
A 142.
Espere haver-te pogut ajudar,
Una salutació.