¿Photoshop o corel?

Son edificios de planta rectangular ou cadrada destinados a albergar una máquina de moer gran, tanto millo, como centeo ou trigo para o consumo animal ou humano. Debido o abaratamento e maior facilidade e rapidez que ofrecen os modernos muiños eléctricos, caeron en desuso estas construccións nas que o gran se moía gracias á forzá da agua, de aí que todos se ubicaban preto dalgún regato ou río cuña canle que lle levaba a agua.
Normalmente teñen varios propietarios ou seareiros, que compartían o uso por turnos. Quedan abundantes exemplos o longo dos nosos ríos, en diversos estados de conservación, aínda que o máis frecuente é que estén en proceso de deterioro, debido o abandono no que caeron nos últimos anos.
Están construidos en mampostería con adarxas de sillería e porta de entrada de madeira dunha soa folla. A cuberta é de tella do país a dúas augas e a maquinaría era case siempre de madeira con rodicio que podía ser de ferro. Este movía a capa sobre a moa que eran de pedra e machacaban o gran. A agua entra o muiño, donde o río, por una canle e volta o río por un oco aberto na parte baixa do edificio.

2 Respuestas

Respuesta
A mi humilde opinión yo me inclinaría por Adobe Photoshop. ¿Por qué?. Es sin lugar a cuestionamientos el programa más usado en el segmento de composición y retoque de imágenes.
Claro que depende en este caso del entorno (país, industria, etc.), por citar ejemplos: acá en mi país usamos como estándar FreeHand & PhotoShop, en otros países yo se que es Ilustrator & Photoshop.
Si quieres más opiniones sobre esto ve a este foro:
http://www.phototakers.com/forum/archive/a-question-corel-vs-adobe-2832.htm
Está en inglés, pero vale la pena leerle un poco.
Si te sirvió puntea y cierra la pregunta.
Respuesta
Corel para enmaquetacion y photoshop para retoque de fotos