Ajuda amb el treball de recerca

Bon dia, l'any passat vaig començar un treball sobre l'aplicació de la nanotecnologia en el tractament del càncer, que incloia una gran part teòrica i de documentació amb entrevistes i enquestes sobre reptes, previsions i obstacles en la investigació, així com una comparació entre els diferentes nanocompostos. També vam fer un experiment molt bàsic que consistia en l'elaboració de nanopartícules polimèriques. Aquest any voldria continuar per la mateixa via, pero aconseguint testar alguna hipòtesi i obtenint resultats quantitatius d'un experiment. És a dir, a part de resultats de les entrevistes i enquestes, resultats d'un experiment relacionat amb el tema, ja que l'experiment que vam fer va ser merament ilustratiu i complementari. T'agrairia moltíssim alguna idea, a partir de la cual podria elaborar una hipòtesi que és pogués demostrar.

Moltíssimes gràcies,

Martí.

1 respuesta

Respuesta

Ho sento pero no puc contestar-te la pregunta amb garanties.