Aerox trucailla

Hola!.. Ira tengo en mi aerox un top rosa, un yasuni r, er der muellesito, un 18 dellorto, y de variador un malossi multivalvulas correa polini evolution, ¿embrague de casa con muelle rojo malossi y muellecitos dorados duros... Tu crees que puedo cambia argo sin variar mucho presupuesto? ¿Y qué chicle le va a ir bien para carburarla? Gracias por adelantado
Respuesta
Por lo que me dices creo que va demasiado grasa, por eso le cuesta romper, no asimila toda la gasolina que se le envía. Pon la aguja una posición más larga. Y si la tienes puesta al máximo de larga. Substituye el main jet por uno más pequeño.
Gracias lo intentare pero ar fina le tendré que pone un 24
Te envío mis apuntes, están en catalán... yo lo que te recomiendo es que bajes el ralentí. Y desde cerrado el trnillo del aire vuelta y media.
Carburadors .
¿Proporció gasolina aire 14grams d? Aire por 1 de gasolina. 14:1
Función: adecuar la mezcla a cada demanda de gas.
El motor aspira gasolina cuan el pistó puja.
Dins el carburador es produeix una depressió, (efecte venturi) fa que la mescla agafi mes o meñs velocitat segons la campana estigui mes o meñs oberta.
¿Depenent de la pressió atmosfèricxa la mto pot anar millor? ¿Igual d? Hibern a estiu el rendiment no es el mateix. + Pressió millor, aire extern fred també millor; però el fabricant ho dóna perquè es pugui anar per tot arreu.
Si es volen conseguir les millors prestacions, ¿en una determinada pressió-temperatura etc s?haurà de fer set up.
Efectes de jets carburadors settings:
-Main jet : mesura la quantitat de mescla entre½ gas i full gas. On es nota mes al modificarlo es cuan el gas es total.
-Main air jet: ¿Mesura la cantitat d? Aire només cuan el gas es total, per aixo no es fa reglatge
-Jet needle, straight diameter : ¿Es refereix a la part cilindrica de l? Agulla. Medeix la cantitat de mescla entre 0 gas i½ gas . on es nota mes el reglatge : entre 1/8 to¼.
-Jet needle clip position: mesura la mescla entre 1/8 to¾ de gas. La posició 1 es dalt de tot, la 5 o la 3 a baix = agulla corta.
Major efecte en el reglatge : de¼ a¾
-Jet needle taper angle: ¿Part conica de l? Agulla. Mesura la mescla entre 1/8 i¾ de gas .
Major efecte en el reglatge: entre¼ a¾ de gas.
_jet needle straight part lenght:;longitud de la part cilindrica de l?agulla, te el mateix efecte que la posició del clip de l?agulla.
-Pilot jet: surtidor de baixos, medeix la cantitat de mescla desde 0 a½ gas.
¿On es nota mes l? Efecte es en començar a obrir.
-Pilot air jet: ¿Aire del surtidor piloto (no en tots hi és) mesura l? Aire entre 0 i¼ de gas.
¿On es nota mes l? Efecte es en començar a obrir.
-Air screw :¿? ¿Tornillo de l? ¿Aire? ¿Mesura l? Aire entre 0 i½ gas.
¿On es nota mes l? Efecte es en començar a obrir. En gas tancat casi.
-Pilot air screw:¿? ¿Tornillo piloto? Medeix la cantitat de mescla desde el aire medit en el pilot air jet. El major efecte en el reglatge es entre 0 i 1/16 de gas.
-Power jet: surtidor de potència, va electrònic obre el power jet depenent de les voltes del motor aixo normalment, per un electroiment, pero el funcionament és mecànic. Medeix la gasolina entre 3/8 to full gas. El major efecte esde½ a full gas.
La gasolina entra per conducte i va a parar a la cubeta a pressió atmosférica
El nivel de gasof a la cuba afecta mes en baixos, que en altes voltes la boia com si la treus.
La halura de la boia respecte al cos del carburador es medeix amb un utilatge opeu de rei, mirar les instruccions i a uns 90 graus
A + pressió + gasolina, ¿a partir d? Uns 200 km/h la pressió aumenta i hi ha necessitat de + gasolina
Conectar estarter: fa mes rica la mezcla. Las bolitas = tapones
uff.. es que yo soy andaluz y no entiendo er catalán... dime ma o meno er chicle.. llevo un 97 y tiene muy poca bajas... rulillos de 4.7 y 7 gramos.. para acer rodaje... rompe bien pero la salida es mu poca
O sea la moto quieres que vaya como en bajas, ¿más seca o más grasa?! Tu dime que quieres en cada régimen y yo te digo lo que has de tocar.