El Facebook no em respon des de l'última actualització. LG-E460, Android 4.1.2. Algú té alguna solució? Estic així fa dies...!

Sembla ser que des de l'actualització d'octubre, el mòbil em mostra pantalla blava amb logo cada cop que obro l'app Facebook... He referendat pel Twitter i Facebook PC si he d'instal·lar Lite (amb el defecte de no poder tenir accés a enquestes), si he de preguntar a algun fòrum, si ho he de mirar amb algun tècnic de Vodafone, o com a opció no recomanada si he de canviar de mòbil. I les enquestes han deixat empatades la primera i l'última opció... Per si de cas al Facebook PC he pogut posar una cinquena opció, tampoc recomanada: si en realitat no es tractaria de què he d'activar els Serveis de Google Play (NR perquè si els activo se m'ofegarà la RAM; penseu que només té 512MB de RAM i 2GB de capacitat més els 2GB extesos amb la micro SD, però aquesta última ja va força plena, i el disc dur està ocupat una mica més de la meitat). I per accedir-hi des del mòbil depenc massa del navegador, menys als xats, que sort que em funciona el Messenger, perquè sinó ja...! No sé si estic fent bé en fer servir aquest qüestionari com un fòrum, però és que tinc problemes per entrar als fòrums...! (P.D.: Si no enteneu res del que posa aquí, feu servir traductor, if you understand nothing shown here, use translator).

1 Respuesta

Respuesta

¿Ya intentaste re-instalando la app?...

También puede ser porque ya no tienes espacio en el disco del móvil.