Sobre la cache

Hola, con las respuestas que he leído tuyas sobre la cahe, no me ha quedado claro una cosa, las instrucciones que indicas sirven par que no se almacene en la cache, si no es así, se puede hacer que no se almacenen en la cache las páginas y las imágenes, sobretodo las imágenes.
Gracies anticipades, tambe pots escriurem en catala.
Adeu

1 respuesta

Respuesta
Gràcies per la qüestió...
Teòricament, amb aquesta línia...
<META http-equiv="pragma" content="no-cache">
Dins el HEAD de la pàgina, res (ni la pàgina ni les imatges, ni qualsevol altre element) restará a la cache local. Vaig dir "teòricament" ja que hi ha proxies que no tenen en compte això, i donan molts problemes... Però els navigadors sempre ho van respectar (i no hi ha manera de controlar les proxies).
Des de Javascript pots utilitzar aquest ordre:
location.reload(true);
... per a forçar una recàrrega de la pàgina, ignorant els continguts de la cache local. Però, una vegada mès, s'hi ha un proxy que decideix guardar coses dins la seva pròpria cache, no es pot fer res.
Espero que la meva resposta va ésser profitosa... Adéu!
Bruckner