Me traduces esto por favor

Am incercat adesea sa te uit,Am incercat,dar te iubesc prea mult, Am incercatdar nu e vina mea,ca te iubesc si nu te pot uita.
Vreau sa ma trezesc in bratele tale in fiecare dimineata si privirea ta sa_mi aline tristetea din suflet,pentru ca tu esti pentru mine o stea din cer picata gurita mea.

1 Respuesta

Respuesta
He intentado olvidarte,
Lo he intentado
Pero te amo demasiado,
He intentado pero no es mi culpa porque te amo y no te puedo olvidar.
Quisiera despertar en tus brazos cada mañana y tu mirada que alivie la tristeza de mi alma,
porque tu eres una estrella caída en mi boquita.
Imi pare râu dar poezia ta nu o pot traduce cu rimâ. Sper sâ-i placâ.