Traducir este texto al español.

Born in 1940 in liverpool,england.he wrote and sang some great rock and roll song, from ?love me do? In 1962 to ?imagine?, which he wrote just before he was killed in new york. He spent a week in bed in front of journalist to promote ?world peace?.
Born gordon summer in 1951 in newcastle, england. As a member of the rock group ?police? He had number one hits from 1979-1983 with ?message in a bottle, ? Walking on the moon? And ?every breath you take?. He is a defender of the rainforests of the amazon.

1 Respuesta

Respuesta
Nacido en liverpol, Inglaterra, en 1940. Compuso y canto algunas de las mejores canciones del rock & roll, desde "love me do" en 1962 a "imagine", la cual escribio justo antes de ser asesinado en New york.
Paso una semana postrado en una cama delante de periodistas para promover la paz en el mundo.
Nacio en Newcastle, inglaterra, en 1951 como gordon Summer. Como miembro del grupo de rock Police consiguio exitos que fueron numeros uno desde 1979 a 1983, con "mensaje en una botella" "andando por la luna" y "cada vez que respiras". Es un defensor de las selavas y del amazonas.
///