Ayuda para traducir este texto a español

A  buna b : buna Iulii, esti tu? A : eeeeu b : ahh, ce bine.. B : ce faaci? A  F e la bucatarie a  eu mai am ceva de lucru pana maine si ascult muzica b : ahh ok, deci poti vorbi sau nu? A ipotera (29/12/2009 09:34:45 a.m.): putin da b  cum mergeti  b  pardon, te-am ìntrebat pt. Ca  b : am avut senzatia ca data trecuta îmi scria F b  pe mess tau.... Ciudat a ti-a scris el?  a : cand? A : nu mi-a spus b : am avut impresia odata când raspundea lent... B : stai linistita, poate sa fie impresia mea... B : va trebui sa folosim o parola ca sa stiu ca esti tu ceea care scrii... A : daaa, o sa ma gandesc a : ca e riscant b : exact, poate ca un minut te-ai dus cu Horia la bucataria sau la baie si el a intrat... A : wow a  e curios b : în sfîrsit, vedem în viitor... A : da b : tu cum te simti? A : astept petrecerea de revelion : ahh ce bine.. B : eu am fost ieri ca de obicei odata pe saptamîna la terapia doctorului homeopat a : o sa fac un tort ca o casuta b : si el ma injectaeaza atìt pt. Columna vertebrala ca sa nu ma doare spatele cît si pt. Prostata între altele... B : si seara pe la 5 jumate, 6 am ìnceput sa am durere si nu puteam sa fac pipi a ): wow, injectii, nu pastile? B .): nuu, injectii pt. Ca sunt mai directe si efective b d: dar durerea asta e prima data când îmi apare a : ai probleme cu spatele? B drsmoleanu (29/12/2009 09:41:52 a.m.) b : si uneori postura pe care o am e cocosat a : ....eeei cocosat!!! B : pai daa... B : în sfîrsit nu e prima data când merg la ei b : dar de data asta, nu stiu ce se întîmpla ca nu puteam sa fac pipi si faceam cu greu, uneori chiar ma ardea când faceam a .): rinichii? B : pe la 11 noaptea, îmi era frig ca si cum afara erau -15 b : nuuu, prostata... A : asa senzatii da? B : noi barbatii dupa 40 de ani începem sa suferim de prostata b : daaa b : deci tremuram de frig, asta înseamna ca aveam vreo infecti e, eu deja ma cunosc b : m-am îmbracat cu haine groase si m-am culcat din noou dar nu puteam sa dorm... A : nasol b : daaa b : dupa aia începusem sa fac temperatura si îmi ardea fata si capul a ): acum de curand ti s-a intamplat asta? B : am dormit în camera lui Maribel si mi-a adus Atamel doctorii pt. Temperatura b : si Genurin pt. Senzatia de a face pipi repetitiv b : daa, azi noapte a : aoleeeu b : acum ma simt ceva mai bine, dar cum nu am dormit bine sunt cam tont b : ea la fel nu a putut sa doarma din cauza mea b ): dar asa cum e s-a dus la servici a : si acum urmezi un tratament sau ti-a trecut senzatia aia? B : cred ca m-i s-a inflamat prostata b ): tratamentul îl iau tot timpul pîna îmi trece, sper sa-mi revin repede, complet a : offff, sa iei medicamente b ): daaa, eu stiu si imagineaza-ti ca doctorita de acasa e Maribel... B ): pt. Ca si ea a avut problema cu infectie mai demult si a luat doctoriile acestea b : am sunat la clinica unde ma duc mereu (nu aceea ce homeopat, alta) ca sa vorbesc cu vreun urolog, dar toti sunt în vacanta b : beau multa apa, ca sa mearga mai bine uretrele, sti care sunt, nu ? A : acum e perioada nasoala cu sarbatorile astea, toti sunt in vacanta b : exact b ): am un "noroc", ca sa îmbolnavesc exact în sarbatori... B : am citit e-mailul pe care-l ai scris, e fain a : si mie mi-a placut b : pai, omul s-a distrat dar problema e ca tipa, daca are buni frati ca sa-l jupuiasca pe tipul acela, o sa-i fie graznic... B : de aceea zic mereu: nu tot ce straluceste e aur b : eu uitasem sa-ti spun ca acum 4 ani jumate, în urma, am avut grave problema cu uretra pt. A fost strangulata (nu stiu de ce) si am fost internat ìn spital a : wow b ): doctorul care a vut grija de mine mi-a spus ca asta e din generatie si ca e necesar sa beau multa apa a : eu uit sa beau, sa ma urechezi! B : altfel mi se poate întîmpla la fel în viitor, dar tu stii cum e, unul mai uita sa bea apa tot timpul  b : pt. Ca nu am cum din cauza ca sunt pe teren... B : pai sa stii ca o sa te urechez b : e fff necesar asta, dragaaaa b : sîngele vine din apa si o substanta de la columna vertebrala... B : maxim sunt 8 vase pe zi, dar poti bea mai putin... B : ce e AVATAR? A : e un film in 3D, super fain la cinema b : ahh, ok... B : mama ta ce mai face? A : e mai ok acum b ): ma bucur.... Sa tina asa... Ca sa-i mearga din ce în ce mai bine, dar sa nu se puna sa faca vreo "prostie"... A : daaa si vezi si tu ce faci cu sanatatea...fa-te bine repede a : mai intri mai tarziu? B : pai asta vreau... B : sa ma fac bine din nou, dar m-a luat prin surprindere... B : daa, daca vrei? B : peste cît timp? A : traga Horia de mine sa ma joc fotbal, ma duc sa fac putina miscare b : ok... A : peste vreo 3 ore? B : ok, mai vorbim... A ): ok, pa b : paaa... B : cream ca ai ajuns... B : credeam..

1 Respuesta

Respuesta
No te parece largo ¿crees q me dedico 2 horas para traducirte esto? Si quieres te traduzco algo serio y mas corto no libros