Me puedes traducir estos artículos?

Comisia Europeana a dat in judecata Spania pentru ca nu recunoaste diplomele romanilor.
Opt tari din UE ajung in fata Curtii Europene de Justitie pentru ca nu recunosc diplomele obtinute in Romania si Bulgaria
Comisia Europeana a decis trimiterea in fata Curtii Europene de Justitie a opt state membre ale UE pentru ca nu recunosc diplomele de studii obtinute in Bulgaria si Romania. Este vorba despre Austria, Cipru, Belgia, Franta, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Spania, tari care ar fi trebuit sa isi modifice legislatia odata cu aderarea Romaniei si Bulgariei la Uniunea Europeana, la 1 ianuarie 2007, transmite Radio Romania Actualitati.
Inca de anul trecut, Comisia Europeana a trimis acestor state, in doua randuri, scrisori de avertizare, insa niciuna dintre tarile vizate nu s-a conformat cerintelor. Executivul european isi motiveaza decizia prin faptul ca romanii si bulgarii sunt discriminati atunci cand doresc sa ocupe un post sau sa isi continue studiile in strainatate. In motivatie se arata ca cetatenii celor doua state au intampinat dificultati la angajare si de foarte multe ori acestia au fost respinsi, desi aveau calificarea necesara.
Pelerinajul familiilor române din Spania
Si anul acesta, organizatorii pelerinajelor la Sanctuarul Maicii Domnului de la Torreciudad, Spania, îi asteapta pe credinciosii români sa ia parte la "Pelerinajul familiilor române din Spania" care va avea loc duminica, 27 aprilie 2008.
Anul trecut, la 29 aprilie, a avut loc un pelerinaj similar la care au luat parte credinciosi din Madrid însotiti de pr. Leonard Diac, precum si credinciosi din Lerida si Zaragoza însotiti de pr. Paul Budau si pr. Adrian Burca.
Cu acea ocazie a fost purtata în procesiune o reproducere a icoanei Maicii Domnului invocata sub numele de "Virgo Unitatis", icoana care este pictata într-una din capelele bisericii "Nuestra Senora del Carmen" din Lerida, biserica parohiala a comunitatii care a "adoptat" atât comunitatea româna de credinciosi romano-catolici, cât si pe cea de credinciosi ortodocsi.
Aceasta reproducere purtata în procesiune a ramas în patrimoniul sanctuarului, alaturi de alte icoane si statui care împreuna alcatuiesc un pavilion interesant format din reproduceri ale unor statui sau icoane aduse de catre grupurile de pelerini din lumea întreaga care au trecut pe la Torreciudad

1 Respuesta

Respuesta
"El Comité Europeo ha presentado una denuncia contra España por no reconocer los títulos de los rumanos.
Ocho paises de la UE han sido llevados ante la Corte Europea de Justicia por no reconocer los títulos obtenidos en Bulgaria y Rumanía. Se trata de Austria, Chipre, Bélgica, Francia, Grecia, Irlanda, Luxemburgo y España, paises que tenían que haber modificado sus leyes una vez que Rumanía y Bulgaria han pasado a formar parte de la UE, el 1 de enero del 2007, transmite '' Radio Romania Actualitati''.
El año pasado, el Comité Europeo mandó a estos paises dos veces hasta ahora cartas de advertencia, pero ninguno hizo caso. El Ejecutivo Europeo basa su decisión en que los rumanos y los búlgaros están discriminados cuando desean ocupar un puesto o continuar sus estudios en el extranjero. También los ciudadanos de estos dos paises han tenido dificultades en obtener un puesto de trabajo y muchas veces han sido rechazados aunque tenían calificación adecuada.''
''El peregrinaje de las familias rumanas de España''
Y este año, los organizadores de los peregrinajes al Santuario de La Virgen María de Torreciudad, España, esperan a los creyentes rumanos para participar en el ''peregrinaje de las familias rumanas de España'' que se hará el domingo, 27 de abril de 2008.
El año pasado, el 29 de abril, tuvo lugar un peregrinaje similar en el cual participaron creyentes de Madrid acompañados de pr. Leonard Diac, así como creyentes de Lérida y Zaragoza acompañados de pr. Paul Budau si pr. Adrian Burca.
En esta ocasión tuvo una lugar una procesión en la que se llevó una réplica de una imágen de la Virgen María bajo el nombre de ''Virgo Unitates'', imágen que está pintada en una de las capillas de la iglesia ''Nuestra Señora del Carmen'' de Lérida, iglesia parroquial de la comunidad que adoptó tanto a la comunidad rumana de creyentes rumano-católicos como la de creyentes ortodoxos.
Esta réplica llevada en procesión quedó en el patrimonio del santuario junto a otras imágenes y estatuas que juntas forman un pabellón interesante que está formado por réplicas de estatuas e imágenes traidas por los peregrinos de todo el mundo que han pasado por Torreciudad.''