Carta de amor para Princesa rumana

Buna seara Cristhel, doresc so fi bine. He abierto otro correo por si acaso ahí está el error pero sigo siendo el mismo solo que ahora mi codigo es Buda0808, Te rog, puedes traducirme esta carta a mi Princesa, multumesc foarte mult.
     Buna Printesa, deseo que cuando leas estas palabras te encuentres muy bien de salud y de ánimos. Ayer ví que, tal y como yo sabía, estás preciosa, eres la chica mas bonita que he visto en mi vida. Yo estoy bien, no he dejado de pensar en tí ni un solo segundo después de nuestro cortísimo pero intenso encuentro, y quiero pedirte por favor que no estés triste... Dragostea mea... Yo no me fuí, solo se marcharon mis huesos y mi carne, no sufras viata mea... Yo sigo ahí... Contigo; solo se marchó mi cuerpo... Pero yo sigo junto a tí y he te dejado mi corazón por que es tuyo; mi alma para que te haga compañía, mis pensamientos para sentirte amada y mis besos para que pienses en mí como yo lo hago en tí; y ahí quedarán para arrancar la tristeza y soledad de tu corazón y llevarlas muy muy lejos; luego volverán para estar contigo para siempre. Hoy me siento igual que tú. Te iubesc.
     Ayer fue un día muy especial, bueno dos horas muy especiales, pero tengo todo lo ocurrido grabado en mi mente y no dejo de revivir cada instante, cada beso, cada caricia, cada mirada, cada sonrisa (sonries como hadas en los cuentos), cada gesto y cada palabra salida de tu dulce boca. Solo Dios sabe cuanto daría por estar ahora y siempre juntos como todas las parejas. Pero todo llegará... Y esta separación hará que cuando estemos juntos sepamos valorar al máximo cada momento.
     Iubita mea, me siento muy orgulloso de tí por tu fortaleza y por resistir con tanta entereza todo el sufrimiento que soportas. Ayer cuando nos despedimos ví enrojecerse tus bonitos ojos... Printesa no tengas pudor en derramar una lágrima delante de mí, las princesas tambien lloran... Incluso algunos principes lo hacen. ¡Heeyy!, yo no soy principe...
     Mi-e dor de tine foarte mult y nunca creí que pudiera amar así... Como te amo a tí. Stii ca esti viata mea si ca nu pot so triet foro tine. Estoy deseoso de recibir carta tuya. Solo con saber que ha estado en tus manos ya me produce felicidad.
     Ah!, nuestros nueve hijos me preguntaron por tí, que como te había encontrado y si seguias tan bonita como siempre, por supuesto les dije, tambien les dije que pronto volverás a casa para no marcharte más y todos comenzaron a resoplar...! Menos el pequeño Adrian, que ya es un hombreciito y les dijo a todos que no fuesen tacaños que tú ya no comias tanto chocolate como antes y así habría más para todos. Nuestro gato, después de su encuentro con el camion lo enterramos...
Respuesta
"Buna, Printesa, doresc ca atunci cind vei citi aceste rinduri sa fii sanatoasa si plina de viata. Ieri am vazut ca, asa cum stiam deja, esti minunata, esti fata cea mai frumoasa pe care eu am vazut-o vreodata. Eu sint bine, nu am incetat sa ma gindesc la tine nici macar o secunda dupa scurta, dar intensa noastra intilnire, si vreau sa iti cer, sa te rog, sa nu fii trista... dragostea mea... eu nu am plecat, a plecat doar trupul meu, nu suferi, viata mea..., eu continui acolo, alaturi de tine ; ti-am lasat inima mea pentru ca e a ta, sufletul meu ca sa iti tina companie, gindurile mele ca sa te simti iubita si saruturile mele ca sa te gindesti la mine asa cum eu ma gindesc la tine; acolo vor ramine pentru a smulge tristetea si singuratatea din inima ta si a le duce departe. Azi ma simt la fel ca tine. Te iubesc.
Ieri a fost o zi speciala, adica, doua ore speciale, dar am in minte inregistrat tot ceea ce s-a intimplat si retraiesc fiecare moment, fiecare sarut, fiecare mingiiere, suris (zimbesti ca printesele din povesti), fiecare gest si fiecare cuvint iesit din gura-ti dulce. Doar Dumnezeu stie ce-as da ca sa putem fi acum si pentru totdeauna impreuna, ca toate perechile. Dar totul se va implini... si aceasta despartire va face ca atunci cind vom fi impreuna sa stim sa valoram la maxim fiecare moment.
Iubita mea, sint mindru de tine, pentru puterea ta si pentru ca rezisti la toata aceasta suferinta. Ieri, cind ne-am despartit, am vazut inrosindu-se frumosii tai ochi... Printesa, nu-ti fie rusine daca iti scapa o lacrima in fata mea, si printesele pling..., inclusiv printii o fac. Hei, eu nu sint print...
Mi-e dor de tine foarte mult si nu am crezut vreodata ca as putea sa iubesc asa... cum te iubesc pe tine. Stii ca esti viata mea si nu pot sa traiesc fara tine. Sint dornic sa primesc scrisoarea ta. Doar stiind ca a trecut prin míinile tale imi produce fericire.
Ahh! Ai nostri noua copii m-au intrebat de tine, cum te-am vazut, daca erai la fel de frumoasa; bineinteles, le-am zis. De asemenea le-am spus ca in curind te vei intoarce acasa pentru a nu mai pleca vreodata si toti au inceput sa gifiie. Mai putin cel mic, Adrian, care le-a spus tuturor sa nu fie asa de zgirciti, ca tu nu mai manínci atit de multa ciocolata ca inainte si asa va fi mai multa pentru toti. Pisicul nostru, dupa "intilnirea" cu camionul, l-am ínmormintat..."