Varen conèixer-se

Hola, estic fent una redacció de català i m'agradaria saber si la frase que surt en el títol és correcta i equivalent a dir: "Ells es van conèixer", però amb un temps més complex i cult.
Gràcies.
[email protected]

1 respuesta

Respuesta
Si t'has fixat en el meu currículum d'expert, posa que faig traduccions de castella i catala al romanes i viceversa. I obviament contesto les consultes de gramatica relacionades amb aquestes traduccions.
No obstant això, respecte a la teva pregunta, m'ho vaig mirar i ho vaig consultar amb catalans, i a mi em sembla que "varen coneixer-se" no es correcte.
El que si es pot dir es "van coneixer-se".
De totes maneres, pregunta-li a algun expert més (potser "elgoscoix") o posa-ho en el taulell, que et donin més opinions, no sigui que jo no tingues rao.
Perdona per trigar en contestar-te, he estat fora.