Hola

Una pregunta, jo sóc un estudiant de secundaria, en un dictat me equivocat fent aquesta falta:
en l'abreviatura de pàgina (pàg) l'he posada sense accent (pag), m'agradaria saber si en aquesta abreviatura és 100% obligatori posar l'accent.
És bastant urgent per a mi, t'agrairia què em contestesis el més ràpidament possible.
Gràcies d'avantmà.

1 Respuesta

Respuesta
Doncs mira, tenint en compte que la paraula original si que en porta d'accent, l'abreviatura ho ha de portar. És raó suficient per legitimar la correcció del teu professor/a. No obstant no és considera una falta greu, ja que tractant-se d'abreviatures, és fàcil no identificar la paraula com a esdrúixola. Digue'm que la vista traiciona en aquest cas a l'hora d'escriure-la.
Salutacions!