Hola

Una pregunta, jo sóc un estudiant de secundaria, en un dictat me equivocat fent aquesta falta:
en l'abreviatura de pàgina (pàg) l'he posada sense accent (pag), m'agradaria saber si en aquesta abreviatura és 100% obligatori posar l'accent.
És bastant urgent per a mi, t'agrairia què em contestesis el més ràpidament possible.
Gràcies d'avantmà.

1 respuesta

Respuesta
Abans que res t'he de dir que jo estudio història, no filologia :P
Jo diria que és obligatori. Almenys jo sempre li poso accent. ¿Has provat de preguntar-li al teu profe de llengua?
Bona sort amb els estudis!