Restaurar cadira amb braços

Tinc una cadira amb braços que estic intentant restaurar. Primerament he anat a veure al tapisser, que ha retirat molles i el tapisat antic que era de pell i estaba molt atrotinat. Ara tinc nomès l'esquelet de fusta.
originariament estaba vernissade brillant i deurie portar un tint fosc (granatós fosc) ja que al pulirla amb el paper de vidre no em queda el color de la fusta natural, sino mes fosc.
A les potes devanteres hi han uns retlleus fets a la mateixa fusta a manera de decoració, molt bonics simulant fulles, etc., als que no he pogut treure el vernis precisament perque no es una superficie llisa. ¿puc utilitzar un decapant?. ¿Quin?.
actualment ho tinc tot pulit (excepte aquest dibuixos) i m'agradaría consultar-te, qué he de fer a partir d'ara.
He comprat un tint xylamon al aigua color caoba amb alcohol i un verniç tkrom "barniz incoloro satinado con poliuretanos". Y no se si son els adecuats per verniçar "a canyell".
mercès.

1 Respuesta

Respuesta
Ja veus la feinada que porta decapar el vernis de la cadira i més si hi han retlleus.Com tu mateix hem dius pots utilitzar un decapant per treure els el vernis dels racons dificils, busca un decapant per a vernisos. Exactament no et puc dir cap marca en especial, busca entre las marques conegudes en el mercat.
El tiny que tens en sembla ve de utilitzar, ara el vernis amb poliuretá no se si el podrás dar a canyell, pregunta-ho al establiment on l´has comprat.
Normalment els vernissos amb poliureta es donen a pistola. Si no pots cambiar-lo per un altre fes una proba abans en un tros de fusta i mira el resultat.
Fes el mateix amb el tiny, sempre es millor fer alguna proba abans de pasar a fer-ho directament a la cadira.
Espero que aixo et serveixi de ajuda, si tens més dubtes, no dubtis, torna a preguntar.
Fins un altre; Tinu