Problema amb el midi? Doncs no ho sé...

Hola Llester...
utilitzaba el music time i el finale, pero de cop em van deixar de sonar... El que vui dir... Pulso el ''play'' i no sona res... Tampocsona res cuan poso les notes...
m'he edescarregat el sibelius, el music time 3.5 i no se quin més... I igual no em va... El meu pare m0ha ajudat també però res... No consegueixo qu eem soni...i mha sonat anteriorment amb el mateix euip...es més amb un altre ordinador que tinc m'ha pasat el mateix exactament... I no a la vegada...
sincerament se qu epots fer poc per mi possiblement... Però es un problema molt gran perque tinc l'habit de composar i no el vui perdre...
Vinga bona música!!!
David
Respuesta
Ostres, el teu problema pot tenir diferents orígens, primer que res assegura't de que les connexions les tens ben fetes, ¿és a dir l'ordinador sona quan hi poses un cd o bé sents un fitxer mp3?, si et sona vol dir que les conexions són correctes, llavors averigua si tens activada la sortida midi, ves a inici - tots els programes - accessoris - entreteniment - control de volum, has de comprovar que no estigui silenciat el sintetitzador MIDI, Si és correcte, obre el Finale te'n vas al menú MIDI/AUDIO i cliques a MIDI setup, a midi out hauries de tenir en principi Smart Music SoftSynth 1 que és el sintetitzador que per defecte té Finale.
Vinga, ja em diras com t'ha anat
Salut
Cesc (Llester)
la veritat esque has tardat molt i ja ho havia ocmentat amb el meu professor, i hu vaig arreglar precisament eperq tenia enl midi en silenci...
agraeixo la teva ajuda vagi be