Objetivos standard

Hola, tengo una cámara reflex analógica y voy a comprarme una digital. Quisiera saber si el objetivo que tengo( Sigma)es adaptable a cualquier cuerpo digital, es decir, es standard o no.Muchas gracias

1 Respuesta

Respuesta
El mes habitual en aquests casos es que no seguí compatible.
Si vols diguem el model exacte de la teva càmera i podré donar-te mes informació.
Fins aviat.
Tomás.
La meva càmera és una Pentax
De nou.
Doncs no, els Sigma no podràs aprofitar-lo. Es una llastima.
Tomás.