Olvide la contraseña de users en 7 profesional

Hola, le agradezco si me pueden ayudar en este tema, ingrese una clave de acceso a mi pc y se me olvido ,y no puedo iniciar sesión de usuario porque yo soy el servidor, tengo wind 7 prof  le agradezco si me ayudan, o me explican como desbloquearlo de una manera fácil y sencilla. Mi pc es un acer !!

1 respuesta

Respuesta
Puedes resetear la clave con Offline Windows Password & Registry Editor, Bootdisk / CD
Pagina oficial: http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
Como usarlo:
1Get the machine to boot from the CD or USB drive.
2Floppy version need to swap floppy to load drivers.
3Load drivers (usually automatic, but possible to run manual select)
4Disk select, tell which disk contains the Windows system. Optionally you will have to load drivers.
5PATH select, where on the disk is the system?
6File select, which parts of registry to load, based on what you want to do.
7Password reset or other registry edit.
8Write back to disk (you will be asked)