Preguntes sobre treball de zoología!

Hola soc una noia de 13 anys que haig de fer un treball de recerca sobre el que vull ser de gran, i jo de gran vull ser zoòloga porque m'agraden mlt el animals! :-)!t'agrairia que em contestessis abans del día 3 ja que l'haig d'entregar el día 3! Acies, merçi!
M'agradaría saber:
-Kines sortides te akesta carrera?
-kuants anys són de biologia amb la especialita?
-kines materies es fan?
-k es treballa en la universitat?
-kines practiques es fan?
- ¿Es maca la carrera? ¿
-¿A partir de quina nota es pot entrar a la universitat?
-Soc de barcelona on sta la universitat principal?,o,on hi han universitats?
Respuesta
Ostres, són moltíssimes preguntes!
Les facultats principals estan a Barcelona (a la Diagonal, molt aprop del cap del Barça) i a Bellaterra, a uns vint minuts en tren.
La carrera ara són 4 anys, però costa força treure-la en el temps aquest, i la majoria d'estudiants ho fan en 5.
La carrera de biologia està enfocada a diversos nivells, i hi ha gent que fa "una mica de tot", no s'especialitza, i
Es gent sobretot que es vol dedicar a l'ensenyament. Després hi ha altres que es dediquen a les plantes (botànica) i als animals (zoologia), i d'altres, com és el meu cas, quje investiguen en qüiestions humanes (antropologia). Finalment, hi ha els "de bata blanca", que es dediquen al laboratori, a investiguar sobretot en genètica (si veus Porca misèria, la companya del Joel Joan ho és).
Sobre les pràctiques, cada assignatura té una sèrie de pràctiques, i seria complicat d'explicar.
Si em vols afegir al teu hotmail, un dia podem xerrar i t'ho explicaria millor.
Petons