Tipo de encryptacion tv pago

¿Cómo puedo averiguar que tipo de encryptacion tiene una tv de pago específica?

2 Respuestas

Respuesta

Puede depender de donde vives, pero el sistema más utilizado para encriptar la señal es el nagra 3. Ya si quieres saber de forma más especifica, de una empresa en particular va a ser más complicado

Respuesta
-1

You can try DriverTuner which can help you solve this problem. What's more, you can download and update computer driver on official website to solve your problems if you know the details about your computer or other devices. However, this is not the best way for someone for not all computer drivers can be found on its official website or it will take you much time doing that. You can try DriverTuner which helps me solve my computer driver problem before. I think it is an useful one. Just have a try.