Developer 6i

Tengo instalada oracle 9i personal edición, pero donde puedo conseguir el Developer 6i, no me importa que sea una version trial o algo por el estilo, pues unicamente es para mi estudio personal. El caso es que en la página principal de oracle he visto he encontrado algo como:
Development tools
· Oracle9i Developer Suite
. Application Development
. · Oracle9i JDeveloper
. · Oracle9i Designer
. · Oracle9i Forms Developer
. · Oracle9i Software Configuration Manager
. Business Intelligence
. · Oracle9i Reports Developer
. · Oracle9i Discoverer
. · Oracle9i Business Intelligence Beans
. · Oracle9i Warehouse Builder
Pero no se si es algo de esto el developer 6i, o es todo esto junto, o no es nada.

3 Respuestas

Respuesta
Ok
Ve a esta dirección directamente
http://otn.oracle.com/software/products/ids/content.html
Y al final de la página sale:
Previously Released Products
Y has clip en
Oracle Forms and Reports
Y luego en la nueva pantalla que sale
Seleccionas
Oracle Forms Developer/Services 6i Release 2 for Windows 98/NT/2000/XP New! 13-FEB-03 (this version + patch 13 required for XP install).
Nota
Si te pide usuario y login debes registrarte en la opción de registrar que sale en la misma pantalla de usuario y login y luego caes a la pantalla anteriormente indicada!
Suerte
Respuesta

Nowadays, the niche of app development has become extremely popular and almost everyone who is somehow related to the IT industry or has their own business decides to develop their own app. In my opinion, a great option is to contact a mobile app development company - https://www.nopio.com I can share my experience and collaboration with this company and will leave only positive feedback here. They did a great job for me and I can highly recommend you to use their services.

Respuesta

Unlock your potential with IAAP ACD300 real exam [2023]. Elevate your administrative skills and knowledge to new heights as you delve into cutting-edge concepts and best practices. This exam is designed to challenge and validate your expertise in advanced administrative processes, ensuring you're at the forefront of the industry. Prepare to demonstrate your mastery of strategic planning, resource optimization, and innovative problem-solving. IAAP ACD300 Real Exam [2023] is not just a test; it's your passport to professional excellence. Empower your career and showcase your proficiency in administrative leadership. Success awaits those who are prepared – embark on your journey today!