Rumano.

Te quiero porque eres especial: Te iubesc pentru ca esti special.
Porque te ganaste mi corazon: Pentru ca ai câstigat inima mea.
Porque no hay nadie como tu: Pentru ca un exista nimeni ca tine.
Porque me alegras los dias y las noches: Pentru ca îmi inveselesti zilele si noptile.
Porque la tristeza se borro de mi pensamiento y me hiciste sonreir: Pentru ca tristetea s-a sters din gândul meu si m-ai facut sa zâmbesc.
Respuesta
lo mismo.