Hillbilli

Te'n recordes del nom d'un grup que es va formar crec que als 80, i em sembla que només van treure un disc. Penso que es van ajuntar per algun motiu concret, però no se quin. Em sembla que formàven part del grup George Harrison, Bob Dylan i Mark Knopfler. Com a nom del grup em sona Notting Hillbillies o quelcom així.
Gràcies.

1 Respuesta

Respuesta
Al 1989, a l'estiu, en una conversacio en un pub amb Steve Phillips i Brendan Crocker, Mark Knoplfer va pensar que despres d'haber escrit i grabat la banda sonora original de la pelicula "Last Exit To Brooklyn", ells habien format un grup, amb caracter temporal, anomenat the Notting Hillbillies i decidiren tanmateix anar de gira per tal de promocionar el seu nou album.
Al 1990 treuen al mercat el que com tu dius es el seu unic disc: "Missing... Presumed Having A Good Time", amb la companyia Phonogram, en concret el 5/03. El disc aplega al Top 10 a la Gran Bretanya. Despres, a l'April i al Mai, anaren de gira, fent 41 concerts en 43 dies per la Gran Betranya.
Despres han fet mes gires als anys 97, 98 i 99.
Discografia:
Album
- Missing... presumed having a good time (1990, vertigo 842 671-2, CD)
Singles
- Your Own Sweet Way (1990, vertigo 875 025-1/2 / NHBCD1, 12"/CD)
Your Own Sweet Way, Bewildered, That's Where I Belong
- Will You Miss Me (1990, vertigo 875 643-1/2 / NHBCD3, 12"/CD)
Will You Miss Me, That's Where I Belong, Lonesome Wind Blues
- Feel Like Going Home (1990, vertigo 875 301-1/2 / NHBCD2, 12"/CD)
Feel Like Going Home, Lonesome Wind Blues, One Way Gal
Aixo es tot el que et puc comentar de moment. Si tens mes preguntes, no dubtes en fer-me-las saber.
Fins altra,
granota