Duda en la aplicación del estuco veneciano

Voy a aplicar estuco veneciano mineral en una pared, dado que la terminación la quiero totalmente blanca, como he de aplicar la última capa para que no le salgan las aguas con tono gris propio de este material al aplicarlo con llana de acero inox.

1 Respuesta

Respuesta

Certainly! If you have questions about applying Venetian plaster (estuco veneciano), feel free to ask. Whether you're wondering about the application process, techniques, or troubleshooting any issues you may be facing, I'm here to help. Please provide more details about your concerns, and I'll do my best to assist you!