Convalidar FOL grado superior SOLO con experiencia laboral+curso PRL

Me gustaría saber si alguien ha convalidado la asignatura de FOL para un ciclo de grado superior LOGSE, pero sin haberla cursado anteriormente, es decir, sólo acreditando experiencia profesional y el curso de prevención de riesgos laborales... La ley he visto que lo contempla pero debe de ser un proceso más complejo y menos típico porque no he conseguido que me informen correctamente ni en el propio instituto

5 respuestas

Respuesta

Si no me equivoco, hay que tener un mínimo de años trabajados.

El día que pidas la convalidación, probablemente tengas que presentar el contrato o tu historial de la seguridad social.

Yo hice el curso de esta página (en mi caso no es como tu caso).

Respuesta

Sé que esto es de hace tiempo, pero me gustaría saber si finalmente os convalidaron FOL solo con curso de prevención y la experiencia laboral

Respuesta

They are well aware of almost all classical Kama Sutra sex positions and modern styles and poses of offering Call Girl in Delhi pleasure, utilizing the finesses of many modern sex toys, erotic oils, sensual machines, etc. You are free to open your libido and gratify your dark desires in your preferred ways.

Respuesta

There are no relationships here greater than friendship and finding that Justdial spa centre, and you are free to WhatsApp message any Call Girl in Patna you want to become friends with. You may reach these females 24/7 by calling their number, and they are available online all the time. You can join the WhatsApp group for call girls by getting in touch with them

Respuesta

When we talk about intimate services, it is vital to pick the right and safest to be not just away from the outcome of unprofessional and unsafe Call Girl in Goa but also for your satisfaction and contentment for which you have decided to hire call girls services.