Nivel B catalan Convalidacion

Quisiera saber donde me tengo que dirigir para solicitar la convalidación del nivel de catalán que piden para el ingreso en los mossos. He realizado todos mis estudios en cataluña, y tengo hasta Fp2.

1 respuesta

Respuesta
Hauries de dirigir-te a qualsevol centre de la Junta Permanent de Català. Segurament hauràs d'aportar la documentació relativa als teus estudis i si en aquests es veu la convalidació del nivell B l'obtindràs fàcilment. En el cas que no sigui així, hauràs d'examinar-te per obtenir-lo.
La Junta Permanent de Català depen de la Generalitat de Catalunya. Podrás obtenir mes información a la página web de la Generalitat, http://www.gencat.es
Si vius a Catalunya, solament has d'anar a l'ajuntament de la teva localitat i preguntar on és el centre de la Junta Permanent de Català i ells t'informaran adequadament. Si vius fora de Catalunya, aleshores millor que truquis directament a la Generalitat i preguntis per la Junta Permanent de Català. Els t'adreçaran al lloc corresponent.
Espero haver-te ajudat! Una abraçada.
Ewanzero