Audífonos alámbricos se escucha puro eco en la música...

Tengo unos audífonos alámbricos marca Motorola que se escuchaban muy bien, pero de ayer a hoy cuando quiero escuchar música se escuchan como si fuera el eco de la música y no la música en sí, en llamadas se escuchan correctamente, ya probe con otros audífonos también alámbricos y esos si se escuchan bien, a que se deberá esto, ¿tienen reparación o ya debo comprar otros audífonos?

2 respuestas

Respuesta

Here are some suggestions you can try before considering buying a new one:

1. Faulty connection: Make sure the cables are connected properly. Sometimes loose connectors or poor connections can cause sound problems. Try unplugging and reconnecting the cables to make sure they are plugged in properly.

2. Playback device issues: Test your headphones on different playback devices to rule out that the problem is not caused by the device you are playing music on suika game. Make sure the issue persists across multiple devices.

3. Device audio input problems: Check that your device's audio input is not dirty or damaged. You can try cleaning it with compressed air or a cotton swab with isopropyl alcohol

4. Settings issues: Check your device's sound settings. There may be settings or sound effects that are causing the problem. Resetting sound settings to default may help.

Respuesta

¿Qué tipo de audífonos son?

Son manos libres alámbricos...

Es difícil saber que esta pasando sin hacer alguna prueba.

Conéctalos a otro aparato musical a ver si también se escuchan con eco.