Mi novio eyaculó afuera pero...

El 24 de este mes mi novio me penetró por primera vez, fueron como tres veces que lo hizo, el ya había eyaculado hace más de 15 min, limpio su pene antes de guardarlo y yo le hice orales después, según yo había quedado limpio pero nunca se sabe si hay residuos, estaba en baja probabilidad de embarazo pero no he dejado de preocuparme... Tengo 18 y no quiero un embarazo ahora, ¿debo preocuparme? ¿Podría quedar en embarazo?

3 respuestas

Respuesta

Tadalista 10 used to treat impotence for men also check dosage, side effects, uses, price & benefits

Tadalista 10 Mg Tablet accommodate the active substance tadalafil, which belongs to the congeries of drugs called phosphodiesterase type 5 (PDE5) inhibitors.

It significantly improves sexual function by helping to relax the blood vessels in the penis and thus provide blood flow.

The active material is tadalafil, the same substance is also found in other products of this type.

Visit Our Site

Respuesta

¿Baja probabilidad de embarazo? Eso no existe, siempre que haya penetracion sin protección por la vagina, hay riesgo de embarazo, da igual si eyaculan dentro de ti o, y da igual el día del ciclo en el que te encuentres, también te has expuesto a una enfermedad de transmisión sexual.

Respuesta

If your boyfriend ejaculated so, that can be treated. There Are medications like Tadapox, Super P ForceVilitra 20, etc. You can suggest to your boyfriend to take anyone pill from these pills to stop early ejaculated. These pills help to keep you long last on a bed. There are many patients who have the same issues. They used to pills like as mentioned before. My suggestions are these pills.