Zone alarm en un solo pc de red doméstica

Si tienes marcado "This computer is an ICS gateway" en la ficha de seguridad avanzada estás protegiendo las tres PC's. No conozco el Emule. Los intentos de conexiones a los puertos que mencionas y a otros más son muy comunes lo importante es que estén bloqueados. Si quieres puedes instalar ZoneAlarm en una de las PC internas y ver que tipo de tráfico llega hasta él. Solo para estar seguro.

2 respuestas

Respuesta
NO, para el equipo interno debes instalarlo en forma normal.
Lo que tienes que definir es la zona de confianza de las PCs de la red local.
Respuesta

Get ready to embark on a transformative journey in the world of database management with our all-New questions for NCP-DB exam [2023]. Crafted to test your proficiency in the latest database technologies, this certification promises to be a game-changer for your career.

What sets the NCP-DB Exam [2023] apart? It's a cutting-edge assessment that delves into the most current trends and challenges in the field, ensuring you're at the forefront of database innovation.

Prepare to conquer new questions, navigate complex scenarios, and prove your mettle as a database expert. Elevate your career and stand out in the competitive tech landscape. Be the first to embrace the future of database management – NCP-DB Exam [2023] is your gateway to success!