Banners

Podrias pasarme el codigo de tres banners para realizarlos yo
Respuesta
Un banner no tiene código. No es más que un gif animado al que se le atribuye un vinculo por norma general. Hay otros que son con mapas de imágenes y otras cosas, pero lo normal y general es eso, un gif animado al que se le da el vinculo a donde te lleva el banner ;)
Para realizar gif animados, hay muchos programas, con el gif animator, aunque yo te recomiendo el Image Ready de adobe ;)
Un saludo y si necesitas algo más, ya sabes donde encontrarme ;)

1 respuesta más de otro experto

Respuesta

I don't think you can make banners with codes. If you use any code, you will still have to add a ready-to-use banner in image format. However, if you want to make a banner quick, then you should try any banner maker tool.

You can utilize these banner maker tools that also offer built-in templates:

First of all, you can quickly use this banner maker tool to build banners for marketing and other purposes. BannerBoo also provides an extensive range of ready to use templates.

Another tool that you can use to build banners is Adobe Photoshop. You can quickly make a banner from scratch there.