No funciona windows mobile device center

Bueno mi pregunta es la siguiente, tengo instalado windows vista modificado (lite) y cuando quiero sincronizar mi pda me sale un error que dice que no se puede instalar el centro de dispositivos de windows mobile por que falta al menos un componente necesario de windows, se que no debieron instalarlo cuando modificaron la version de windows, y quiero saber como pasárselo de otro windows que no esta modificado.
Respuesta

Introducing the C++ Institute CLA-11-03 Study Guide [2023] - your ultimate companion for mastering C++ programming! Packed with the latest updates and insights, this comprehensive guide is your key to success in the world of C++ development. Whether you're a novice or an experienced coder, our meticulously crafted content will empower you to conquer complex concepts, enhance your problem-solving skills, and excel in your Latest release of the C++ Institute CLA-11-03 study guide certification journey. Stay ahead of the curve with up-to-date materials and step confidently into the future of C++ programming. Elevate your skills, boost your career prospects, and unlock a world of opportunities with the CLA-11-03 Study Guide [2023] today!

1 respuesta más de otro experto

Respuesta
Te recomiendo que te descargues e instales de la siguiente web el apartado de windows mobile.
http://windows-mobile-device-center.softonic.com/
Una vez instalado, debería funcionarte la sincronización ya que se suponer que con el software que instalas van todos los archivos que hacen falta para que funcione correctamente.