Compartir connexió

Tinc ADSL, amb router 3Com 812, com tinc que configurar les propietats d'un segon ordinador, per compartir la connexió senese que doni problemes de in terferències amb la IP, etz... ?

1 respuesta

Respuesta
En primer lloc has de comprovar que el teu aparell ADSL está configurat com router. Hi ha equips que es poden confirugar com a modem, cosa que no interesa. Una vegada configurat com a reouter deus activar el protocol NAT o NAPT. Aquest protocol es qui s'ocupa que molt equips de una LAN puguen exiri amb la mateixa IP i les trames no es tornen boges. Després al PC li has de posar com a gateway la IP del router. I ja está.