Problemes amb l'explorer

Tinc una select multiple. Per borrar els elements de la llista he afegit un botó que cridar a la funció remove de la propia select. Ara bé, quan intento borrar un número gran d'elements alhora, el IE5 em dóna error de violació de memòria i es tanca. Això no em passa pel Navigator. Alguna idea? Gracies.

1 respuesta

Respuesta
Bona tarda, i gràcies per la qüestió.
El teu problema és ben conegut i es pot trobar documentació dins la Knowledge Base de Microsoft. La referència és la següent:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q239/6/57.ASP
Hi trobaras molta informació detallada, amb exemples i una solució per a evitar l'error. De qualsevol manera, i com sigui que el teu codi marxa pel Navigator (ho que vol dir que és correcte), la millor opció és actualitzar el teu Explorer a la versió 5.5 (hi ha una beta de la versió 6, pero no paga la pena...)
Espero que la meva resposta va ésser profitosa... Fins aviat!
Bruckner