Embarcació petita

Hola Xela, voldria que em donessis alguna idea pel preu que pot tenir una embarcació de 3,50 m amb un motor de 3 cv (Yamaha Malta 6L5) i que va amb vela. Deu tenir uns 10 anys d'antiguitat i pertany a uns holandesosque han viscut molts anys aquí, i que l'han fet servir per navegar per un llac. Ara se'n tornen al seu país (se suposa que la barca els hi fa nosa per tornar).
El meu problema és que els hi vull comprar peró no sé quin preu oferir-ne. Estic disposat a arribar fins a les 100.000 pts, tú qué en penses?
Gràcies.

1 respuesta

Respuesta
Ten en cuenta que el barco lo tendrás que matricular a tu nombre y ponerlo en bandera española si no la tiene, si tiene documentación española podriuas darles algo más, pero mira bien el estado de las velas.